Minuman rutin saya di malam hari, sebelum nak masuk tidur..

Kenapa saya suka bancuh Collagen Powder Shaklee ni dengan Mealshake?

1- Dah tentulah sebab rasanya.. Rasa Mealshake tu sendiri dah memang superb dengan rasa Susu Vanila.. bukan tu je, Mealshake ni memang berkhasiat dan penuh sumber multivitamin yang di perlukan oleh tubuh.. Jadi, biasanya bila dh ambil Mealshake, Vitalea (Multivitamin) memang saya x ambil untuk hari tu.

2- Untuk Elakkan rasa Collagen Powder yang memang x berapa nak masuk dek tekak, saya akan campurkannya dengan minuman yang berperisa. Contohnye Mealshake ni, or ESP (Energizing Soy Protein dari shaklee juga).. Bila di gabungkan kedua suppliment ni, kurang lah sikit bau hanyir sisik ikan tu.. 😀

3- Sebelum ni saya pernah juga campur dengan Peel Fresh Juice orange tu.. sedap memang lah sedap kan.. memang rasa nak minum banyak kali je.. tapi, setelah di pikir2 balik, ada baiknya saya jaga kualiti suppliment tu sendiri, yang tidak mencampurkan dengan minuman lain yang belum pasti bagaimana ketulenan khasiatnya tu.. malah, ESP pun saya dah tak mix dengan mana2 minuman seperti Milo, saya lebih gemar bancuh dengan air kosong sahaja.. Lebih terjaga Kualiti suppliment tu sendiri.

Ok, Penat dah bebel pasal Shaklee Collagen Powder dan mealshak yang memang banyak khasiatnye ni..

nanti saya bebel pasal kebaikan Shaklee Collagen Powder dan Mealshake pula ya..

till then, daaaaa

Salam..
Chugie

Berminat nak dapat kan produk shaklee?? Hubingi saya di:
Eizmierah Mumnbabyshop / Eizmierah MNB Healthy Shop
atau Whatsapp 012-3814786 (Suzie)
SID 866440

Share:
Written by Suzie
Hi! saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah dan Pengedar Sah Shaklee sejak tahun 2012. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan penasihat kesihatan dan kecantikan anda.