Assalamualaikum..

Alahai.. maaf ler, tajuk tu kasar sikit. Tapi memang saja di biar kasar, supaya mereka yang senasib rabun macam saya, ALERT dan membacanya.

Rabun ni ada kategorinya juga kan. Rabun jauh, rabun dekat, dan silau. 

Melalui pengalaman saya lah kan, rabun dan silau, silau lagi menyeksakan kot. Sebabnya, bila dah terkena pancaran cahaya tu ke mata, sakit dan pedih Allah je yang tahu. Lebih lebih lagi masa sedang memandu. 

Jadi, untuk mengurangkan masalah rabun dan silau ni, saya amalkan memakan suplimen CAROTOMAX.

Carotomax

Secara umumnya Carotomax boleh membantu:

  • kesihatan retina mata – Ia mampu bantu mengurangkan masalah rabun. Jika diamalkan secara konsisten, in shaa allah, rabun akan terus pulih.
  • kesihatan tulang
  • kesihatan tisu kulit, terutama jeragat dan jerawat.
  • pembentukan sel darah putih & sel darah merah
  • pembentukan membran mukus
  • mengekalkan sistem imunisasi badan yg sihat

Apa yang terkandung dalam sebiji Carotomax?

Di bawah ni, antara testimonial dari pengguna carotomax. Alhamdulillah, mereka mendapat kesan yang sangat awesome!

Buat anda yang Takut nak buat lasik dan ingin pulihkan masalah rabun dengan cara pemakanan, boleh lah amalkan suplimen carotomax ni. Mudah2an dengan ikhtiar anda yang sedikit ini mampu bantu masalah rabun tu..

Sekiranya anda berminat, boleh hubungi saya di 012.3814786 / IG @ vitaminshopsgbuloh / FB Eizmierah Mumnbabyshop

Share:
Written by Suzie
Hi saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah berkerjaya. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan pakar kesihatan dan kecantikan anda.