Ohoi…. mata tak boleh pejam ni. nk tido, tp x rasa mengantuk lagi.. Adakah penangan esok ‘Raya’?? hihi..

RAYA ni utk guna pakai geng2 shaklee saya je.. masuk je tgh bulsn, masing2 dah sibuk kan diri nak sambut raya a.k.a BONUS MASYUUUUKK…

Biasanya 14hb dah masuk dah.. kalau dulu2 mmg 15hb baru masuk.. tp bulan ni, tak sure berapa hari bulan plak dia masuk. kalai 14hb, means beraya sakan lah…

ok.. mata n jari jemari comel saya dah penat.. time tu labuh kan otot2.. esok ada kerja menanti.

jumpa lagi yew.

daaaaa
chugie

Share:
Written by Suzie
Hi saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah berkerjaya. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan pakar kesihatan dan kecantikan anda.