yeay!syabas chugie 🙂 teruskan usaha anda 🙂

congrats chugie. lepas ni boleh le pergi ronda-ronda dah ye dengan baby….

tahniah…

dulu sy pantang smapai 100 ari sbb c-zer ..huhu mmg seksa jugakla
tapi bagus jugak sbb turun byk berat badan den..tapi lepas tu mencanak2 naik lepas pantang hahaha

congraz dh lepas 44
lepas ni kena lepas kan pulak 100 hari dear
daaaa

Alhamdulillah…. tp jaga mkn jgk tau wlpon dh cukup 44 hari..

nak ambik berkat chugie plak nih hehehhe doakan yerr

dah abis?
cepat je masa berlalu…

ohhh.. dh abes dh 44 hari.. sekejap jek rasa..

nak tanya.. kalo pantang selepas 44 hari tu.. pantang dari segi ape yek?? ke sama jek pantang cam pantang 44 hari tu???

Nafiraa- biasanye pantang lepas 44 hari yg sy amalkan x sekuat pantang 44 haritu. sy akan pantang dari segi pemakanan je.. elakkan minum ais, jangan makan makanan yang ber’angin’, berbisa dan sejuk.. cth: sayuran mcm kobis, togeh, timun etc, air tebu dan air kwlapa pun kene pantang minum jugak sebab bisa. lg pun sy menyusukan baby, so kene tengok jugak makan tu..

oooo.. ok~ paham dah~mekasih~

wah dah bais pantang.. cam cepat je.. pasni sambung lagi 56 hari tau. baru cukup pantang 100 hari. 🙂

Share:
Written by Suzie
Hi saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah berkerjaya. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan pakar kesihatan dan kecantikan anda.