Assalamualaikum.

Hi semua. Saya Doakan anda semua sentiasa sihat. Kali ni saya nak kongsikan satu testimoni pelanggan vivix kami yang kakinya luka akibat penyakit kencing manis dan telah pun minum vivix sebotol.

Pelanggan ni datang mencari suplimen untuk kegunaan harian beliau. Kebetulan waktu tu kaki beliau mengalami luka yang amat teruk akibat accident dan di tambah pula beliau menghidap penyakit kencing manis. Tinggi atau rendah kencing manis tu, saya tak berapa pasti lah. Yang pastinya, luka tu sangat ngeri.

CADANGAN: Setelah di beri konsultasi dan beberapa cadangan yang sesuai untuk beliau amalkan setiap hari, akhirnya beliau memilih untuk mencuba Vivix dan juga Zinc plus.

Awalnya beliau berkira-kira juga nak keluarkan wang untuk pembelian vivix tu. Maklumlah, vivix ni harganya agak mahal berbanding suplimen yang lain. Tapi, selepas di nasihat dan beri keyakinan pada beliau yang vivix ni memang sangat membantu kesihatan, maka beliau pun setuju.

seminggu beliau amalkan vivix dan zinc plus, nampak perubahan positif pada kesihatan beliau. Katanya, tenaga makin meningkat. Badan dah tak rasa lesu dan tak bermaya malah beliau rasa energetik.

Yang paling mengujakan, luka pada kaki beliau akibat kencing manis tu juga nampak ada perubahan dan semakin baik.

lepas habis sebotol vivix, beliau maklumkan yang kakinya semakin baik.

Ini gambar testimoni tersebut.

Sejujurnya, saya yang melihat gambar2 yang pelanggan ni berikan dari awal lukanya yang kehitaman tu hingga dah bertukar semula kemerahab ni jadi sangat teruja dan sangat2 bersyukur.

VIVIX SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKESAN.

Vivix memang bukan suplimen biasa2. Kesannya sangat besar buat kesihatan pelanggan.

Alhamdulillah, kini pelanggan tersebut konsisten pengambilan suplimen dan juga masih meneruskan rawatan di hospital untuk masalah kencing manis beliau.

Mudahan, lebih ramai lagi yang akan kenal vivix dan mencuba vivix untuk bantu tingkatkan kesihatan diri.

 

Jika anda berminat nak dapatkan vivix shaklee dari saya, boleh lah hubungi saya di talian 012.3814786 atau klik je banner whatsapp tu ye.

 

 

Share:
Written by Suzie
Hi saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah berkerjaya. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan pakar kesihatan dan kecantikan anda.