Salam..

dh petang baru nak posting2,

almaklum bz teramatlah!

ok, segala bungkusan hadiah dan belian yang aku buat baru je sampai ke tangan aku semalam,

dan yang paling terkejut ada hadiah untuk Fadiah dari bungkusan nieda,

ni ha…sila lah tengok hadiah itu..

baju yang sangat cumel untuk Fadiah..

baiknye hati untie nieda ni sebab sudi bagi hadiah ni utk Fadiah.

Sebenarnya bungkusan tu adalah hadiah yang aku menang melalui cabutan bertuah yang nieda anjurkan.. dapat fridge magnet.

taksangka pulak nieda bagi hadiah utk fadiah..

ape pun, thanx untuk kawan2 yang sudi bagi hadiah pada fadiah dan wish2 korang juga,

oh ya, bungkusan HADIAH UNTUK GIVEWAY YANG AKU ANJURKAN pun dah selamat sampai.. nanti aku postingkan apa hadiahnya ye..

-chugie-

psss: tak mendapat sambutan lah pulak GA aku kali ni.. sedihnye.. 🙁

Share:
Written by Suzie
Hi saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah berkerjaya. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan pakar kesihatan dan kecantikan anda.