PEPPERMINT GINGER 

Si Agen pembuang angin TerrrrrrrrBAIK!

Al kisah nya, cerita di cameron tempohari. Kakak saya ni terlebih makan ubi keledek dan jagung yg sgt sdp di cameron tu. Akibat sedap sangat tu, maka bermula lah episod angin sebu kus kus masuk ke perut dan segenap tubuh nya.. bila dah masuk angin, memang buat apa pun tak kena lh kan.. 
Saya yang kesian tengok dia menahan angin sebu kus kus tu, mengOfferkan Peppermint Ginger ni pada dia. Tapi, dia tolak. “Tak mau lah..” katanya..
Saya bgtau dia, peppermint ni baguslah utk kuarkan angin ko tu..
Tapi, dah dia tak mau..ku pun x paksa lh kn..

Pastu dia masuk bilik.. ingatkan dia dah tidur, tup2 kuar bilik n mengadu sakit lg.. sy pun capai 2biji peppermint dan suh dia telan. Lepastu dia masuk bilik balik..

Esok nya dah ok dah.. alhamdulillah..

**********************************************************************************************

Kita berkenalan dengan si Peppermint Ginger ni ye..



Peppermint Ginger ni banyak manfaat nya dan bahan2nya pun dalah dari tumbuhan yang biasa kita jumpa.

Semua orang boleh ambil Peppermint ginger ni ye. tiada larangan pun.


Soalan yang mesti dan wajib pelanggan tanya pada saya, sebelum membeli Peppermint ni:
– SEBOTOL ADA BERAPA BIJI?
Dalam sebotol Peppermint Ginger ni ada 90 biji


– BERAPA HARGANYA?
Harga Retail price adalah RM47.70 (tidak termasuk kos penghantaran)
Sekiranya anda menjadi ahli, harga produk akan jadi lebih murah. iaitu kurang 20% dari harga RP tu.


-MACAM MANA CARA MAKAN?
Caranya, Telan 1-2 biji sehari atau anda juga boleh larutkan ke dalam segelas air kosong suam. larutkan Peppermint ginger ni hingga hancur. ia akan jadi seperti air teh. Kemudian, boleh lah di minum.
seperti gambar di bawah ni.

Pic ni ehsan dari Pakcik Google

nota kaki: Musim Raya dan cuti sekolah ni, dah tentulah kita2 ni akan pulang ke kampung kan? makanya, dah tentulah berbagai juadah makanan yang akan masuk ke perut tu. jadi, sebagai langkah berjaga2 dan langkah awal. Sila dapat kan segera Peppermint Ginger ni dari saya ye. Siap2 letak dalam Handbag anda tu. mudah bila anda di datangi angin sebu.. betul?

Sekiranya berminat, anda boleh dapatkan dari saya dengan menghantar tempahan ke no handphone saya di 012.3814786.

Sekian, perkongsian saya hari ni.

Suzie Eizmierah

Founder of Eizmierah

Share:
Written by Suzie
Hi! saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah dan Pengedar Sah Shaklee sejak tahun 2012. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan penasihat kesihatan dan kecantikan anda.