Assalamualaikum..
Alhamdulillah, pagi yang indah..
Syukur kerana kita masih di beri peluang untuk hidup, bernafas dan menikmati alam ni.

Setiap hari adalah sama, tetapi tidak serupa..

Pagi tadi rasa tenang sangat. Ini lah cara saya nak mulakan hari yang positif. Bangun awal pagi, selepas solat subuh, saya keluar ambil angin pagi di luar rumah. Damai dan sejuk.. baru lah rasa semangat nak mulakan kerja harian, terutama mencari rezeki.

Rezeki, jika nak dia dtg, mestilah di Jemput. Jemput rezeki adalah lebih mudah di lakukan berbanding cari Rezeki.

Macam dalam buku MMR tu tulis, Nak cari semut tu susah, tapi nak jemput semut tu mudah. Letak lah gula di atas meja, dah pasti akan ada semut yang datang ke gula tu.

Sama lah macam kita, hamba Allah.. jika nak kan sesuatu, wajib minta dari dia. Buat apa yang di suruhnya. Pasti, akan di makbulkan olehNYA nanti.

Apa yang wajib kita lakukan untuk?
Solat 5 waktu, Sedekah, berbuat baik sesama manusia dan sebagainya..

Mudah je kan?
So apa tunggu lagi??

Ayuh kita jemput rezeki yg mudah di lakukan ni..

sekian,
Sharing is loving
Suzie Maswar
Sahabat Shaklee anda
012.3814786
Eizmierah Mumnbabyshop

Share:
Written by Suzie
Hi! saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah dan Pengedar Sah Shaklee sejak tahun 2012. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan penasihat kesihatan dan kecantikan anda.