Assalamualaikum…

Buncit owh buncit..
Malu kan, bila punya perut yang buncit ni. Lebih2 lagi golongan wanita. Lagi memalukan bila wanita tu belum berkahwin, lagilah 1000 kali ganda risau dan malu. Tak tahu mana nak sorok.

Pakai korset pun belum tentu dapat sorok perut buncit tu.. โ˜บ

Kali ni saya nak bantu anda cara paling mudah untuk kempiskan perut yang buncit tu..
Caranya dengan pengambilan Herblax Shaklee yang mudah dan cepat.
Hanya telan dan ia akan bantu melawaskan.

Herblax ni di kenali sebagai Julap lembut. Ia melawas dan memudahkan proses pembuangan bahan buangan kita. Bukan tu je, ia juga bantu proses detoks juga. Penyingkiran lemak2 dan toksin juga akan berlaku bagi anda yang mengamalkan memakan Herblax Shaklee ni.

APA KANDUNGAN HERBLAX SHAKLEE?
Seperti yang anda sedia maklum, produk shaklee memang semula jadi, berkesan dan tanpa bahan pengawet.

Antara kandungam dalam Herblax adalah:
Alfalfa leaves
Senna leaves
Anise Seed
Blue malva flower
Buckhorn bark
Licorice root
Rhubarb root
Fennel seed
Cilver’s root

Di bawah ni merupakan kebaikan Herblax
1. Membersihkan najis yg tersekat
2. Membantu dalam masalah sembelit
3. Proses pembersihan yg lembut bantu pengempisan perut secara semulajadi.
4. Meransang usus dalam proses pembersihan secara lembut terhadap najis yg tersimpan lama dalam tubuh kita.

๐Ÿ’œHerb-Lax akan menampakkan kesan dalam masa 8-12 jam selepas pengambilan. Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos kepada 5-8 biji dan boleh kembali ke dos asal setelah proses pembuangan kembali normal.๐Ÿ’œ


Herblax ni pun ada juga fungsi yang istimewa..
1. Bagus untuk yang menghidap GOUT
2. Hilangkan jeragat
3. Mengalami masalah sembelit dan sukar membuang
4. Pembersihan usus
5. Badan berbau


Sebotol Herblax mengandungi 120biji tablet.
Harga Runcit bagi produk ini adalah RM52.50.

sekiranya ada yang berminat nak cuba, boleh lah beli sebotol dulu.. murah je..kan??

Hubungi saya segera untuk dapatkan stok sedia ada..

Chugie a.k.a Suzie
Pengedar Sah Shaklee
012. 381 4786

Share:
Written by Suzie
Hi saya Suzie Maswar. Seorang Suri rumah berkerjaya. Master Coordinator dalam Shaklee. Founder Group Shaklee JMS since 2012. Certified Product Trainer dan pakar kesihatan dan kecantikan anda.